גלנט: "בוחנים אפשרות לפתיחת מערכת החינוך למחוסנים ומחלימים"

אבי יעקב No Comments on גלנט: "בוחנים אפשרות לפתיחת מערכת החינוך למחוסנים ומחלימים"

שר החינוך יואב גלנט בראיון לקול חי: "שוחחתי עם ח"כ אשר. ההצעה שלו ר לפתיחת מערכת החינוך למחוסנים ומחלימים – מאד הגיונית. אנחנו מעלים אותה בשיחותינו עם משרד הבריאות"

שר החינוך יואב גלנט צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

שר החינוך יואב גלנט מתייחס לשאלה מתי תיפתח מערכת החינוך: "פתיחת מערכת החינוך תתבצע לאחר שנשמע את המומחים. אנחנו יודעים שהתחלואה אינה נוצרת במערכת החינוך אלא בבתים. הסגר התחיל עם 20 אלף תלמידים מאומתים ועלינו ל-27 אלף. המוטציה הבריטית שינתה את המצב ונעשה הערכת מצב בימים הקרובים".

בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, התייחס השר גם למתווה ח"כ יעקב אשר לפתיחת מערכת החינוך למחלימים, מחוסנים וסרולוגיים: "ההצעה שלו מאד הגיונית, שוחחתי איתו בעניין ואנחנו מעלים אותה בשיחותינו עם משרד הבריאות. תהליך הפיקוח על המתווה מורכב. מאמין שנמצא את הדרך לקדם אותה".

ביחס לנושאים הפוליטיים, אמר גלנט: "אני מאמין שהימין ימשיך לשלוט במדינה והליכוד יקבל לא פחות מ-36 מנדטים. גדעון סער מחזיק בעמדות ימניות וכך גם אנשי רשימתו, אבל מאחר ואין ירידה לליכוד ולחרדים – קולותיו של סער מגיעים מהשמאל". על ההסתה נגד החרדים: "חמור ביותר לשסות ולפלג כדי לקבל רווח פוליטי".



0 תגובות